Handelsbetingelser

Når du handler i shoppen på www.friefodspor.dk, accepterer du vores betingelser, som du kan se her

Frie fodspor ApS
Nøddestien 4
3070 Snekkersten
Mobil 21 30 50 36
CVR 43 32 49 42
mail@friefodspor.dk

Betaling

Frie fodspor modtager betaling med VISA-kort og Mastercard. Beløbet bliver først trukket på din konto, når varen afsendes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Alle priser er i DKK (danske kroner) inkl. 25 % moms for danske kunder. Vi krypterer alle dine kortoplysninger med SSL-protokol (Secure Socket Layer). Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.

Fragt og levering

Vi sender pakker på alle hverdage. Vi sender med GLS, der som udgangspunkt leverer på to dage.

Reklamationsret og refusion

Kontakt os på mail@friefodspor.dk, hvis du har en reklamation, og beskriv problemet så præcist, du kan.

Hos Frie fodspor har du to års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader forårsaget af forkert brug af produktet. Hvis din reklamation er berettiget, dækker vi returomkostningerne ved at sende dig en returlabel. Du er ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Hvis du skal have penge tilbage, kommer beløbet retur via MobilePay til det mobilnummer, som du brugte ved købet.

Fortrydelsesret

Du har 14 dage til at fortryde dit køb. Vi giver 14 dages fuld returret på varer købt i vores webshop fra den dag, hvor du modtager ordren. Fortryder du dit køb, skal du senest 14 dage efter købet skrive en mail til os på mail@friefodspor.dk om, at du vil gøre brug af din fortrydelsesret – det er ikke nok at undlade at afhente din pakke. Fra fortrydelsen skal du senest 14 dage efter returnere varerne. Du betaler selv returfragt. Bemærk, at vi ikke vi afhenter i pakkeshops, så vælg hjemmelevering til:
Frie fodspor
Nøddestien 4
3070 Snekkersten

Hvis du fortryder dit køb, inden du når at afhente pakken i pakkeshop, går pakken retur til os efter 14 dage. Den returforsendelse koster 49 kr., som bliver trukket fra dit returneringsbeløb.

Du er ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav. Varens stand, når du sender den retur: Du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik, men ikke tage den i egentlig brug. Hvis evt. prismærke eller emballage mangler, trækker vi 10 % fra varens værdi i det beløb, vi returnerer.

Ombytning

Hvis du skal ombytte til en anden størrelse, skal du returnere den forkerte størrelse til os og bestille den nye størrelse i en ny ordre. Du er ansvarlig for, at varen er ubrugt og pakket forsvarligt ind. Emballagen skal være intakt, så pak så forsigtigt op, som du kan. Hvis emballage eller label mangler eller er beskadiget, trækker vi 10 % fra varens værdi i det beløb, vi returnerer. Beløbet for den vare, du sender retur kommer tilbage til dig via MobilePay til det mobilnummer, som du brugte ved købet.

Uafhentede pakker

Du kan ikke fortryde et køb ved at lade være med at hente din pakke. I stedet skal du give os besked om, at du ønsker at fortryde købet ved at skrive til os på mail@friefodspor.dk.

Hvis du ikke afhenter din pakke i pakkeshoppen, opbevares den i en periode, inden GLS sender den retur til os. Når vi modtager en uafhentet pakke retur, kontakter vi dig på den mail, du brugte i ordren, for at afklare, hvad der skal ske med din pakke. Hvis du gerne vil have sendt pakken igen, beder vi dig indbetale prisen for den ekstra fragt. Hvis du ikke vil have sendt pakken igen, tilbagebetaler vi dig varens pris fratrukket vores udgifter til fragten og returfragten. Hvis det mobilnummer, du har brugt i ordren, er tilknyttet MobilePay, returnerer vi pengene på den måde, og ellers beder vi dig om et kontonummer at overføre pengene til.

Klagemuligheder

Har du en klage over et produkt, købt i vores webshop, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/. Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform: https://ec.europa.eu/odr. Angiver du en klage her, skal du oplyse vores mailadresse: mail@friefodspor.dk